„După doi ani de așteptare, podul de la Brăila este în sfârșit deschis, după cinci lucrări de reasfaltare și o hotărâre judecătorească definitivă.”

1 Min Citire
video am asteptat doi ani ca sa trecem podul de la braila a fost deschis complet dupa cinci reasfaltari si o decizie finala in instanta 686aa897ed18e
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Deschiderea podului de la Brăila

Podul suspendat de la Brăila este acum deschis circulației, după doi ani de așteptare, cinci lucrări de reasfaltare și o hotărâre judecătorească definitivă. Decizia instanței impune constructorului plata a peste 80 de milioane de lei pentru întârzierile în finalizarea lucrărilor.

Impact asupra circulației

Localnicii și turiștii beneficiază acum de un drum care le scurtează distanța de parcurs. Cei care vor să ajungă la Tulcea nu mai trebuie să ocolească prin Măcin, economisind astfel 30 de kilometri. Drumul de legătură între pod și localitatea Jijila a fost recepționat, facilitând accesul rapid.

Infrastructura și costurile

Costul total al podului, finanțat din fonduri europene, se ridică la jumătate de miliard de euro, făcându-l cel mai mare pod suspendat din România și al treilea ca dimensiune din Europa. Deschiderea recentă include și un pasaj nou peste calea ferată Galați-Brăila, parte a proiectului.

Concluzie

Deschiderea podului de la Brăila îmbunătățește semnificativ accesibilitatea în zonă, reducând timpul de călătorie pentru localnici și turiști și oferind o soluție la problemele de trafic anterior existente.

Publicitate
Ad Image
Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *