Facturile clienților Hidroelectrica întârzie: ce explicații oferă compania?

1 Min Citire
clientii hidroelectrica vor primi facturile cu intarziere care este motivul anuntat de companie 688ca4d23e398
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Întârzierea facturilor clienților Hidroelectrica

Sistemul de facturare al Hidroelectrica va fi indisponibil până pe 10 august, din cauza modificării TVA-ului. Aceasta a crescut de la 19% la 21%, începând cu 1 august, ca parte a primului pachet de austeritate anunțat de Guvern.

Explicațiile companiei

Hidroelectrica a anunțat că, „având în vedere modificările legislative privind majorarea cotei de TVA aplicabile energiei electrice de la 19% la 21%, este necesară adaptarea sistemelor noastre informatice la noile reglementări”. În perioada 1-10 august, sistemul informatic de facturare nu va putea emite, storna sau corecta facturi de energie electrică pentru clienții casnici și business.

Disponibilitatea serviciilor

Compania a precizat că toate celelalte servicii, precum contractarea, intermedierea relației cu operatorii de distribuție și alocarea plăților deja efectuate, vor rămâne disponibile în continuare.

Schimbările fiscale

Pe lângă creșterea TVA-ului, cotele reduse de 5% și 9% vor fi înlocuite cu una de 11%, iar accizele vor crește, începând tot cu 1 august, în conformitate cu măsurile de austeritate asumate de Guvernul Bolojan.

Publicitate
Ad Image

Concluzie

Întârzierile în facturare pot afecta atât clienții casnici, cât și pe cei business, subliniind impactul schimbărilor fiscale asupra serviciilor esențiale.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *