Comunicat PPC România
PPC România, un furnizor important de gaze naturale din România, a informat clienții că, în luna octombrie, vor primi factura aferentă consumului de gaze naturale pentru luna septembrie, împreună cu facturile pentru lunile iulie și august. Această decizie afectează aproximativ 3 milioane de clienți casnici.
Întârzierea emiterii facturilor
Compania a explicat că întârzierea în emiterea facturilor este cauzată de actualizările sistemelor informatice, necesare ca urmare a modificărilor aduse prin Ordinul ANRE nr. 89/2024, care afectează categoriile de consum și metodologia de aplicare a tarifelor de distribuție.
Impact financiar și opțiuni de plată
Impactul financiar al acestei întârzieri este estimat a fi minor, având în vedere că este vorba despre „cel mult câțiva bani” pe factură. PPC România a anunțat anterior clienții despre această situație în luna iulie. Pentru a diminua disconfortul creat, compania oferă posibilitatea plății eșalonate a facturii.
Informații suplimentare
Clienții care doresc mai multe informații pot accesa site-ul www.ppcenergy.ro.
Concluzie
Întârzierea emiterii facturilor de gaze naturale de către PPC România ar putea genera inconveniente pentru clienți, dar compania a implementat soluții pentru a facilita plata acestora.


