Romaqua Group devine un Superbrand de Top în Lumea Afacerilor

4 Min Citire
p romaqua group obtine statutul de business superbrand 6841b8f26cae2
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Romaqua Group devine un Superbrand de Top în Lumea Afacerilor

Statutul de Business Superbrand a fost obținut de Romaqua Group în urma voturilor Consiliului Superbrands, compus din 30 de specialiști, care au selectat brandurile eligibile dintr-o listă de 698 de branduri din 30 de categorii de business. Criteriile luate în considerare au fost calitate, încredere, diferențiere pe piață și ESG.

„Suntem foarte bucuroși și mândri că atât brandurile din portofoliul Romaqua Group sunt premiate și primesc recunoașteri, cât și compania care le are în grijă. În ciuda constantelor provocări din mediul de business, compania este pe un trend ascendent, iar premisele arată că acesta va continua și în perioada următoare”, a declarat Mihaela Drăghici, director PR Romaqua Group.

Pentru Romaqua Group, anul 2024 a fost un an bun, în care s-au atins obiectivele în ciuda dificultăților cu care mediul de afaceri s-a confruntat. Cifra de afaceri a crescut ușor (cu 7%), în principal datorită rezultatelor bune din piață. Atât piața apelor minerale, cât și cea a băuturilor răcoritoare și a berii, în care Romaqua Group este prezentă, au înregistrat ușoare creșteri.

În condițiile în care prețurile au crescut, punând o presiune suplimentară pe puterea de cumpărare a consumatorului, este remarcabil că s-a produs acest trend ascendent. Romaqua Group a absorbit parțial creșterea costurilor materiilor prime și utilităților, astfel încât consumatorul să fie cât mai puțin afectat.

Publicitate
Ad Image

Anul 2024 a marcat introducerea taxei SGR, care a impus un efort suplimentar consumatorului atât din perspectiva costului (0.5 lei/unitate), cât și prin disconfortul creat de returnarea ambalajelor. Romaqua Group s-a aliniat efortului colectiv având ca scop protejarea mediului.

În piața apelor minerale, s-a remarcat creșterea volumelor de apă minerală carbogazoasă, mult mai mare față de apa minerală plată, iar creșterile obținute de Romaqua Group au fost cel puțin la nivelul creșterilor de piață globale. Evenimentele estivale și sezonul favorabil au dus la o revenire a pieței berii, unde trendul a fost de asemenea ascendent. Românii au demonstrat, în ultimii 20 de ani, că sunt consumatori pasionați de bere.

Pentru anul 2025, Romaqua Group are în vedere consolidarea creșterilor de piață, continuarea investițiilor în capacități de producție noi, adaptate cerințelor pieței, dar și în domeniul protejării mediului, cum ar fi producția mai mare de energie alternativă și acțiuni de protejare a zonelor de exploatare.

Principalele provocări pe care le are compania anul acesta includ adaptabilitatea la schimbările neprevăzute, dar preconizate, rezultate din incertitudinile politice și sociale din România, precum și securizarea informațiilor și a datelor în condițiile unui risc informatic tot mai ridicat.

Investițiile începute de la finele anului trecut continuă în cadrul fabricilor din Sebeș și Borsec, incluzând proiecte de investiții în capacități logistice și de producție de peste 20 milioane de euro, derulate în parteneriat cu BT.

Romaqua Group are peste 2.250 de angajați repartizați în 7 fabrici, în localitățile Borsec, București, Bușteni, Sebeș, Stânceni și are în portofoliu mărci puternice, cum sunt apele minerale naturale Borsec și Stânceni, apa minerală naturală oligominerală Aquatique, băuturile răcoritoare Giusto, Giusto Natura, berile Albacher și Dorfer.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *