„Strategia lui Nicușor: Influencerii lui Bolojan, cheia succesului în campania electorală pentru Oradea”

2 Min Citire
influencerii lui bolojan arma lui nicusor in campania electorala mii de euro pentru promovarea orasului oradea 68cd096f2420b
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Influencerii plătiți pentru promovarea Oradiei

Anul trecut, municipalitatea Oradea a cheltuit 15 mii de euro pentru a plăti influencerii care au realizat campanii pe platformele TikTok, Instagram și Facebook. Printre aceștia se numără Cristian Șimonca, creatorul paginii Blogu’ lu’ Otravă, care a semnat un contract pe opt luni în valoare de 3750 de euro. De asemenea, influencerul Ane-Mary Josceanu a fost remunerată cu 2000 de euro pentru un contract de o lună, în timp ce alți creatori de conținut, precum Ana Rubeli și „Aer de Vacanță”, au câștigat 1000, respectiv 2000 de euro pentru postările lor promovând orașul.

Promovarea lui Nicușor Dan de către influencerii Oradiei

Influencerii care au fost angajați să promoveze Oradea au susținut, de asemenea, campania lui Nicușor Dan. Ana Rubeli, cu o comunitate de peste 60 de mii de urmăritori, a declarat că susține candidatura lui Nicușor Dan, afirmând că acesta reprezintă „singura cale posibilă pentru a continua calea către o Românie onestă, raliată la valorile europene și la viitor”. Influencerii Andra și Andrei, deținătorii paginii „Aer de Vacanță”, au îndemnat constant urmăritorii să voteze cu Nicușor Dan. De asemenea, Diana Enciu și Cristian Șimonca au exprimat public sprijinul pentru fostul primar al Capitalei.

Contextul promovării Oradiei

Asociația Visit Oradea a fost implicată în promovarea imaginii orașului de-a lungul mandatelor lui Ilie Bolojan ca primar. Aceasta a organizat evenimente și a realizat campanii de promovare cu fonduri de la bugetul de stat, având un impact semnificativ asupra percepției publice a orașului.

Concluzie

Strategia de promovare a Oradiei prin intermediul influencerilor a avut un impact dublu, sprijinind atât imaginea orașului, cât și campania electorală a lui Nicușor Dan, evidențiind astfel interdependența dintre marketingul public și cel politic.

Publicitate
Ad Image
Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *