O femeie din Franța se luptă cu DC Comics într-o bătălie emblematică a mărcii pentru aplicația de parenting Wondermum

2 Min Citire
french woman in mother of all trademark battles with dc comics over parenting app wondermum 68ee5dfe1d4cd
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

O femeie din Franța se luptă cu DC Comics pentru aplicația de parenting Wondermum

Contextul disputei legale

O femeie din Franța, Lise Sobéron, se confruntă cu DC Comics în legătură cu numele aplicației sale de sfaturi pentru familii, Wondermum. Pe 1 aprilie, Sobéron a primit o scrisoare de la avocații companiei, cerându-i să nu mai folosească acest nume din cauza similitudinii sale cu Wonder Woman.

Reacția și argumentele lui Sobéron

Inițial, Sobéron a crezut că scrisoarea este o farsă de 1 aprilie, dar a realizat rapid că era o situație serioasă. Ea susține că aplicația sa nu are nicio legătură cu Wonder Woman, având un design complet diferit și folosind ortografia britanică pentru „mum”, în loc de „mom”. Sobéron a declarat: „După cum știu eu, DC Comics nu deține cuvântul ‘wonder’.”

Motivația din spatele numelui Wondermum

Potrivit lui Sobéron, numele aplicației a fost inspirat de fiica sa, Lou, care a descris-o ca fiind o „adevărată mamă minunată” după moartea tatălui ei, Lounis, din cauza unei boli rare în 2020. Sobéron a explicat: „Cum pot să schimb numele după asta?”

Impactul financiar al disputei

Disputa legală a avut un impact semnificativ asupra lui Sobéron, care a declarat că a pierdut 8 kg din cauza stresului și că majoritatea veniturilor sale se duc în onorariile avocatului. Ea a estimat că renunțarea la numele și grafica aplicației ar costa între 20.000 și 30.000 de euro.

Publicitate
Ad Image

Poziția DC Comics

Avocatul care se ocupă de caz a afirmat că DC Comics protejează drepturile sale de proprietate intelectuală și nu are intenția de a dăuna lui Sobéron. Cu toate acestea, el a menționat că soluția propusă de DC Comics este schimbarea numelui aplicației și eliminarea graficii.

Concluzie

Disputa dintre Lise Sobéron și DC Comics reflectă provocările întâmpinate de antreprenorii mici în fața marilor corporații, având potențialul de a influența nu doar numele aplicației, ci și viitorul acesteia.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *